T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ERZİNCAN / MERKEZ - Mustafa Doğan Anadolu Lisesi

MEKTUP ARKADAŞLIĞI- PEN PAL

MEKTUP ARKADAŞLIĞI- PEN PAL

Öğrenciler Arası Kültürel Etkileşim: Mektup Arkadaşlığı Projesi

 

Yenilikçi bir sosyal etkinlikle öğrencilerimiz, kültürel köprüler kurarak dünyayı birbirine bağlıyor. İngilizce dersi kapsamında gerçekleştirilen "Mektup Arkadaşlığı Projesi", öğrencilerimizin dil becerilerini geliştirmenin yanı sıra farklı kültürleri tanımalarına olanak tanıdı.

 

İngilizce öğretmeni Zeliha Ölmeztürk liderliğinde, Japonya'daki meslektaşları Makiko Yamamoto, katkılarıyla başlatılan proje, öğrencilerimizin dünya çapında mektup arkadaşları edinmesine imkan sağladı. Bu proje, öğrencilerimizin sadece dil becerilerini değil, aynı zamanda kültürel farklılıkları anlamalarını ve kendi kültürlerini tanıtmalarını teşvik etti.

 

Öğrencilerimiz, mektup arkadaşlarıyla kültürel etkileşimde bulunurken, hem kendi kültürlerini hem de Japon kültürünü daha yakından tanıma fırsatı buldu. Proje kapsamında değişim edilen mektuplar, öğrencilerimizin gözlerinde yeni ufuklar açarken, dostluk köprülerinin inşasına katkıda bulundu.

 

Bu anlamlı etkinlik, öğrencilerimizin sadece dil öğrenmekle kalmayıp aynı zamanda küresel vatandaşlar olarak yetişmelerine de katkı sağladı. Mektup arkadaşlığı projesi, öğrencilerimizin dünya görüşlerini genişletirken, onları gelecekteki küresel fırsatlar için hazırladı.

 

 

Interstudent Cultural Interaction: Pen Pal Project

 

With an innovative social activity, our students are bridging cultures and connecting the world. The "Pen Pal Project," conducted within the scope of English classes, not only enhanced our students' language skills but also provided them with the opportunity to get acquainted with different cultures.

 

Initiated by English teacher Zeliha Ölmeztürk and colleagues in Japan, Makiko Yamamoto ,the project enabled our students to acquire pen pals from around the globe. This project not only improved our students' language proficiency but also encouraged them to understand cultural diversities and promote their own cultures.

 

While engaging in cultural interaction with their pen pals, our students had the chance to get to know both their own cultures and the Japanese culture more closely. The exchanged letters within the project opened new horizons for our students and contributed to the construction of friendship bridges.

 

This meaningful activity not only helped our students learn a language but also contributed to their development as global citizens. The pen pal project broadened our students' worldviews and prepared them for future global opportunities.

26-04-202426-04-202426-04-202426-04-202426-04-202426-04-202426-04-202426-04-202426-04-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.04.2024 - Güncelleme: 26.04.2024 12:06 - Görüntülenme: 190
  Beğen | 6  kişi beğendi